Quality as a Service

 

Redworks is door de Agentschap Telecom geaccrediteerd tot Telecom Operator en voldoet daarmee aan de zorgplicht continuïteit en servicegerichtheid die is vastgesteld volgens de strikte eisen en geldende normen van Agentschap Telecom voor Telecom Operators.


Er worden passende communicative en noodzakelijke technische maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de geleverde telefoniediensten continu beschikbaar zijn én om de risico's van uitval te beheersen, zoals bij een technische storing of bij uitval van het elektriciteitsnetwerk.

 

Redworks heeft gebundelde kennis over Telecommunicatie én IT management op hoog niveau in huis om projecten op een professionele wijze uit te voeren. Klanten kunnen altijd rekenen op het juiste advies.!

 

Het Service Beleid van Redworks geeft inzicht in de werkwijze van de organisatie: 

 

 Service-regels.png

 

 

*Telefonie support is beschikbaar op werkdagen van 09.00- 17.00 uur. De 24/7 storingsdienst is gratis. Voor werkzaamheden buiten kantoortijden kunt u een Servicecontract (SLA) afnemen. Laat u informeren over de mogelijkheden van deze extra service! Bel 088-2220444 of vraag een Offerte aan.

 

 

 

 

  

Redworks beschikt over een Inhouse Support en Service afdeling, waarmee wij onze klanten dagelijks voorzien van professionele technische service. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf volledig ontzorgt wordt in het ontvangen van een werkende totaaloplossing tegen een scherp tarief. 

 

Redworks levert Managed VoIP Services. Dit betekent dat wij de geleverde telefoniediensten die u bij ons afneemt volledig beheren. Hieronder vallen continuïteit, diensten, updates, support en advies. Wij geven geen garanties op het functioneren van uw eigen bedrijfsnetwerken, die door uw systeembeheerder worden beheerd. Schroom echter niet om contact op te nemen bij vragen over Telefonie en ICT in uw bedrijf.

 

 

Installeren op locatie

 

U kunt bij ons een verzorgde installatie aanvragen. Voor kantoren, die geen installatie wensen of reeds zijn uitgerust voor VoIP, bieden wij de mogelijkheid tot zelf-installatie op locatie. De telefoontoestellen zijn Plug & Play (geconfigureerd en klaar voor gebruik). Uiteraard wij willen u hierbij telefonisch ondersteunen.

                                                                            

                                                         >> Overstapservice of bel 088-2220444

 

 

Bij uitbundigere VoIP installaties adviseert Redworks om deze vakkundig te laten verrichten.
Door de brede kennis in grote projecten en de samenhangende ICT infrastructuren zijn wij in staat om snelle, vakkundige en voordelige opleveringen te realiseren. 

                                                                     

    >> Installatie offerte aanvragen

 

Online Klantportaal

  

Zelf-beheer of controle behouden over uw Hosted VoIP centrale kan via  subnav_arrow.png  my.redworks 
In dit klantportaal vindt u naast belangrijke tools ook een online rapportage met informatie over de (telefonische) prestaties van uw medewerkers. Ook op uw mobiel beschikbaar!

 

Neem alvast een kijkje: Bekijk hier de  subnav_arrow.png Demo 

 

  • Bent u uw inloggegevens kwijt? Neem dan contact op via 088-2220444.

 

 

Helpdesk Service

 

De helpdesk is te bereiken op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur onder tel: 088-2220444.
De 24-uurs calamiteitendienst is te bereiken onder hetzelfde nummer.

 

Wij hanteren korte communicatielijnen, waardoor u snel en vakkundig wordt geholpen.
Redworks focust zich op persoonlijke service, waarin wij ons best doen om snelle reactietijden te hanteren.

 

 

Monitoring Service

 

De gehele VoIP service via het platform van en naar individuele klanten wordt door middel van een real-time monitoring bewaakt, ook ter voorkoming van telefonie onderbrekingen.


Heeft u last van een storing op locatie? Wij verrichten een nauwkeurige meting vanaf onze netwerken tot aan uw telefoontoestel. Wij kunnen zo gericht oplossen of advies geven. Mocht u dus onverhoopt een onderbreking waarnemen, dan neem contact op met de helpdesk service.

 

 

Wilt u 24/7 en 365 dagen per jaar een helpdesk techneut ter beschikking hebben?

Kies voor een Gold Servicecontract!


>> Hosted VoIP 
met Service Level agreement

Hardware Compatibility

Webshop IP Telefoons

Bestel hier uw VoIP hardware, modems, toestellenBestel hier uw VoIP hardware, modems, toestellen

                                      

naar de      Webshop

 
 

 

 

 VoIP Service vragen

Heeft u vragen over onze service?
Stel ze hier.


 

Captcha Code

Click the image to see another captcha.