Quality as a Service

 

Redworks is door de Agentschap Telecom geaccrediteerd tot Telecom Operator.
De bedrijfstelefonie van Redworks voldoet daarmee aan de kwaliteit, zorgplicht continuïteit en servicegerichtheid die is vastgesteld volgens de strikte eisen en geldende normen van Agentschap Telecom voor Telecom Operators en Carriers.

 

Op de telefoniediensten levert Redworks service en of garantie volgens de algemene voorwaarden.
Klanten kunnen op werkdagen van 09.00- 17.00 uur kosteloos de service-afdeling contacteren. 
Dit kan via de E-mail van de service-afdeling of via de telefoon 0882220444 (keuze 2.)
Na openingstijden kunt u de 24/7 Storingsdienst bellen, eveneens via 0882220444. 


Voor normale service werkzaamheden buiten kantoortijden kunt u een Servicecontract (SLA) afnemen.
Laat u informeren over de mogelijkheden van deze extra service! Bel 088-2220444 of vraag een Offerte aan.

 

Het servicebeleid van Redworks geeft inzicht in de werkwijze van de organisatie: 

 

 Service-regels.png

 

 

 

 

  

Redworks beschikt over een Inhouse Support en Service afdeling, waarmee wij onze klanten dagelijks voorzien van professionele technische service. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf volledig ontzorgt wordt in het ontvangen van een werkende totaaloplossing tegen een scherp tarief. 

 

Redworks levert beheerde VoIP Services. Hieronder valt de zorg voor continuïteit, updates, support en advies. 

Wij geven helaas geen garanties op het functioneren van uw eigen bedrijfsnetwerken, bekabeling, apparatuur of andere services die door uw systeembeheerder worden beheerd. Indien u twijfelt over de netwerken dan kan u ons bellen voor advies. U kunt ook een testaccount aanvragen om Redworks' VoIP services gratis uit te proberen.

 

 

Installeren

 

U kunt bij ons een verzorgde installatie aanvragen.
Voor kantoren, die geen installatie wensen of reeds zijn uitgerust voor VoIP, bieden wij de mogelijkheid tot zelf-installatie op locatie. De telefoontoestellen zijn Plug & Play (geconfigureerd en klaar voor gebruik).
Uiteraard wij willen u hierbij telefonisch ondersteunen.

                                                                            

                                                         >> Overstapservice of bel 088-2220444

 

  

Online Klantportaal

  

Zelf-beheer of controle behouden over uw Hosted VoIP centrale kan via  subnav_arrow.png  my.redworks 
In dit klantportaal kunt u nummers, accounts toevoegen, wijzigingen maken. U vindt er ook een online rapportage met informatie over de (telefonische) prestaties van uw medewerkers. Verder kunt u alle facturen in zien met specificatie. Het klantportaal is ook via mobiel beschikbaar!

 

Neem alvast een kijkje: Bekijk hier de  subnav_arrow.png Demo 

 

  • Bent u uw inloggegevens kwijt? Neem dan contact op via 088-2220444.

 

  

Monitoring Service

 

De gehele VoIP service via het platform van en naar individuele klanten wordt door middel van een real-time monitoring bewaakt, ook ter voorkoming van telefonie onderbrekingen.


Heeft u last van een storing op locatie? Wij verrichten een nauwkeurige meting vanaf onze netwerken tot aan uw telefoontoestel. Wij kunnen zo gericht oplossen of advies geven. Mocht u dus onverhoopt een onderbreking waarnemen, dan neem contact op met de helpdesk service.

 

 

Ideaal voor Grootzakelijke Bedrijven.
Wilt u 24/7 en 365 dagen per jaar een helpdesk techneut ter beschikking hebben?

Kies voor een Gold Servicecontract!


>> Hosted VoIP 
met Service Level agreement

Hardware Compatibility

Webshop IP Telefoons

Bestel hier uw VoIP hardware, modems, toestellenBestel hier uw VoIP hardware, modems, toestellen

                                      

naar de      Webshop

 
 

 

 

 VoIP Service vragen

Heeft u vragen over onze service?
Stel ze hier.


 

Captcha Code

Click the image to see another captcha.