• IVR Keuzemenu : "Toets 1 voor administratie", Toets 2 voor verkoop etc."
  • Openingstijden/ meldingen: "U belt buiten onze openingstijden" met de mogelijkheid om een voicemail bericht in te spreken die naar uw inbox wordt verzonden. 
  • Belgroepen: De gehele afdeling (of geselecteerde telefoons) gaat rinkelen, totdat opgenomen wordt. 
  • Voicemail en Fax naar E-mail: overal je voicemail of fax inzien. 
  • Self Care portaal (demo): Account beheer, bel performance statistieken en verbruik/ facturen, het inzien en wijzigen van functionaliteiten.
  • Fax over VoIP/ T.38 : Faxen via internet
  • Kosteloze adresboek server om al uw contacten op te slaan.
  • Call-Pickup: Uw collega is er niet? Pak op afstand zijn/haar telefoon op. 
  • Call-parking: De telefoniste zet een potentiële klant in de wacht en belt naar: "Verkoop afdeling... U heeft een oproep in de wacht via nummer 222"! De verkoop afdeling neemt vervolgens de oproep op een beschikbaar moment uit de wachtrij. 
  • Doorverbinden: naar mobiel of ander vast toestel 
  • Flexibel doorschakelen; als u afwezig bent dan kunt u doorschakelen naar mobiel of ander toestel 
  • Conference calling: drie-gesprek