Vergelijk ISDN met VOIP / zakelijk Voice over IP

Old analog phone

ISDN vergelijken met VoIP

Vergelijk ISDN met VoIP, en ontdek de mogelijkheden.

Wist u dat u al jarenlang te veel betaalt voor uw telefoon aansluiting? Het traditionele telefoonnet functioneert al een ruim aantal jaren op IP technologie (VoIP). Een oud stukje techniek (koperdraad van de wijkcentrale naar uw lokatie) is de reden waarom u nog zo veel aan abonnementskosten betaalt. Dat kan beter!

Besparen met VoIP

ISDN Vergelijken, wat kan bespaard worden met VoIP telefonie?:

Zakelijke VoIP Telefonie

Welke voordelen biedt VoIP? Vergelijk ISDN met VoIP.
  • Maatwerk oplossing tegen scherpe tarieven
  • Onbeperkt aantal gesprekslijnen, kosteloos
  • Beduidend lagere abonnementskosten
  • Lagere gesprekskosten
  • HD gesprekskwaliteit
  • Geen hoge investeringen in telefooncentrales vereist
  • Veelzijdige online telefooncentrale (VoIP Centrale / Hosted PBX)
  • IVR Telefoonmenu’s met openingstijden en overigen meldteksten.
  • Ongelimiteerd aantal wachtrijen
  • Ongelimiteerd aantal gesprekslijnen
  • BLF & presence informatie
  • Conference calls
  • Fax over VoIP: G711 en T.38
  • Fax-to-EMail
  • Voicemail-to-EMail
  • Gespreksopname
  • Call-Parking
  • Call-Pickup
  • Flex-werkplekken / hot desking
  • Auto Provisioning
  • LDAP Contacten server
  • Statistieken
  • Eigen self-care interface
  • en nog veel meer
  • Vast-Mobiel integratie: Integreer uw mobiele telefonie in uw vaste kantoor omgeving
  • Schaalbaar en flexibel: Makkelijk uitbreiden en inkrimpen, overal en altijd kunnen bellen
  • Hoge beschikbaarheid: Geheel redundant netwerk biedt u extra zekerheden bij calamiteiten, etc
  • 24/7 monitoring van uw telefoniedienst
  • Geen implementatie kosten
  • Uitstekende helpdesk met enkel deskundige medewerkers
Guy behind desk with phone
Old analog phone

ISDN Telefonie

  • Gestandaardiseerde dienst, geen maatwerk
  • Beperkt aantal gesprekslijnen
  • Dure abonnementen
  • Hoge gesprekskosten
  • Investeringen in on-site telefooncentrale vereist
  • Beperkte functionaliteit, afhankelijk van uw on-site telefooncentrale
  • Beperkt Vast-Mobiel integratie mogelijk en enkel i.c.m. met dure (extra) lijnen
  • Weinig schaalbaar: u bent gebonden aan uw ISDN bundel / telefooncentrale functionaliteit
  • Niet flexibel: statische dienst, enkel op een aangewezen locatie
  • Beperkte bereikbaarheid bij calamiteiten: Geen uitwijkplan mogelijk
  • Geen 24/7 monitoring van uw telefoniedienst
  • Hoge aansluitkosten
Vond u dit bericht interessant?