veel gestelde vragen

VoIP

Wat is VoIP?

U heeft gehoord over VoIP maar u weet niet precies wat het is, doet of waarom het voor uw bedrijf interessant zou kunnen zijn. Eenvoudig leesbare VoIP info over “Wat is VoIP

Voordelen Hosted VoIP

Redworks levert veelzijdige functionaliteiten van een geavanceerde online telefooncentrale op uw locatie. Een centrale vanuit the cloud! Lees hier meer over de Hosted VoIP Telefooncentrale functionaliteiten

Voordelen SIP Trunk

Een SIP Trunk, vertaald “SIP” (spraak via internet, VoIP) en “Trunk” (verbinding) verbindt uw ISDN telefooncentrale (via internet en modem) met het openbare telefonienetwerk. Deze telecommunicatie techniek wordt door grotere bedrijven gekozen als alternatief voor ISDN. Lees hier meer over SIP Trunking

Overstappen op VoIP

Behoud telefoonnummers

Hoe werkt een overstap naar VoIP? Redworks regelt de overstap voor uw bedrijf snel en professioneel: U kunt ook overstappen met behoud van uw huidige nummer. Dit noemen wij een nummerportering.

VoIP Apparatuur

Noodzakelijke & geschikte VoIP Apparatuur

Om met VoIP te kunnen bellen, heb je VoIP apparatuur nodig. In beginsel kun je alle apparatuur die SIP compatibel is gebruiken, maar check wel even onze Hardware Compatibility List! Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur

VoIP Telefoons

Om met VoIP te kunnen bellen, heb je VoIP apparatuur nodig. In beginsel kun je alle apparatuur die SIP compatibel is gebruiken, maar check wel even onze Hardware Compatibility List! Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur

Wat is een Softphone?

Een softphone is een software applicatie die je op je PC/Mac of smartphone installeert, om vervolgens via VoIP te kunnen bellen. Je hebt dan geen additioneel VoIP toestel meer nodig. Lees hier meer informatie over de aanbevolen softphone

VoIP gateway/ ISDN convertor?

Je kunt je oude telefooncentrale makkelijk omzetten met een VoIP converter. Check onze Hardware Compatibility List voor aanbevolen apparatuur. Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur

VoIP Testen en installeren

VoIP testen met VoIP Demo

Wil je onze dienstverlening eerst testen voordat je hem bestelt? Dat kan! We bieden je een week lang de mogelijkheid om gratis de gesprekskwaliteit te testen. Vul onderstaand formulier in om een test account aan te vragen. Vraag vandaag nog uw gratis VOIP demo account aan

Zelf-installatie (plug & play)

In beginsel is onze VoIP telefonie oplossing plug and play, en kunt u deze zelf eenvoudig installeren. Toch hulp nodig, of vragen over hoe nu verder?: Bekijk hier het stappenplan

Ticket systeem support verzoek

Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

VoIP implementatie aanvragen

Hoe werkt een overstap naar VoIP? Redworks regelt de overstap voor uw bedrijf snel en professioneel: Lees hier meer informatie over nummerbehoud Hoe werkt een overstap naar VoIP? Redworks regelt de overstap voor uw bedrijf snel en professioneel: Lees hier meer informatie over nummerbehoud Wil je onze dienstverlening eerst testen voordat je hem bestelt? Dat kan! We bieden je een week lang de mogelijkheid om gratis de gesprekskwaliteit te testen. Vul onderstaand formulier in om een test account aan te vragen. Vraag vandaag nog uw gratis VOIP demo account aan

Zakelijke helpdesk

Wij dragen er zo goed mogelijk zorg voor dat u te allen tijde gebruik kunt maken van onze telecom service. Onze zakelijke telecom helpdesk staat u van 09.00 tot 17.00 te woord voor telecom support. Voor alle spoedige situaties, zoals een algehele telefonie storingen kunt u ons 24/7 bereiken. Onze zakelijke helpdesk zorgt ervoor dat het probleem snel wordt opgelost.

VoIP Service en kwaliteit

24/7 service level agreements klein-, middel- en grootzakelijk

Is telefonie kritisch voor uw bedrijf? Kunt u het zich niet permitteren om ook maar een minuut uit te lucht te zijn? Dan zit u bij ons goed! Met ons multi-redundant netwerk bieden wij een hoge beschikbaarheid. Wilt u desondanks 24/7/365 kunnen bouwen op technische ondersteuning van een Redworks medewerker, overweeg dan een 24u SLA.

Betrouwbare VoIP Telefonie

Redworks telecom zakelijk levert B2B telecom services, die zijn afgestemd op de behoeften van goedkoop bellen met een volwaardige en complete telecom oplossing. Zakelijke telecom vereist een hoogwaardiger netwerk en service, waarmee storingen tot een minimum beperkt moeten worden. Redworks heeft alle noodzakelijke technische aspecten rondom de telecom service naar behoren ingericht.

Wat is Best-Effort policy?

Redworks doet haar uiterste best om een hoogwaardig redundant netwerk en een hoogwaardige dienstverlening zonder onderbreking te leveren. Dit doen wij standaard, zonder meerprijs. Mocht er onverhoopt toch iets binnen ons netwerk gebeuren, dan doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u en alle andere klanten op te lossen. Zijn er problemen bij u op locatie? Dan is onze ondersteuning op basis van best effort. Wij geven geen garanties af op netwerken en installaties van derden. U kunt hier geen rechten aan ontlenen. Voorts is het mogelijk dat wij voor onze adviezen kosten in rekening brengen. Wij zullen u hiervan van te voren op de hoogte stellen.

Informatie VoIP redundant

Het telefonieplatform in Nederland is meervoudig redundant, d.w.z. dubbel uitgevoerd. Bij calamiteiten zal het A-netwerk tussen de 1-10ms overschakelen naar ons B-netwerk. Hiermee kunnen wij u de hoogst mogelijke up-time garanderen.

Wij zijn trots op de hoge kwaliteit en uptime van onze netwerken. Deze zijn volledig in eigen beheer en geo-redundant uitgevoerd. Dit is uniek, wat het leveren van de beste VoIP kwaliteit tot ons specialisme maakt!

VoIP Kwaliteit van Redworks

Redworks beknibbelt niet op kwaliteit: Onze klanten worden gehost op een PortaSwitch Procinctus Class 5 Platform. Hiermee bereiken wij de hoogste classificatie voor telecomdiensten. Het platform is in tweevoud gehuisvest in Europa’s beste datacenters: Dataplace in Alblasserdam (Zuid-Holland) en GlobalSwitch in Amsterdam en een extra monitoring service in Canada. Dit tilt de beschikbaarheid naar een superieur niveau. “GlobalSwitch” wordt veel gebruikt voor connectiviteit. Hier zijn alle grote Carriers ondergebracht. We hebben al meervoudige redundantie en nu dus ook geo redundantie”. Alle essentiële onderdelen zoals stroomvoorziening, koeling, brandpreventie en monitoringsystemen, zijn tevens dubbel uitgevoerd.

Telefonie

Doorschakelen

U moet onverwachts even weg, maar wilt toch bereikbaar blijven? Dat kan! Klik hier voor doorschakel instructies

Voicemail boodschap wijzigen

Voicemail aan of uit zetten? Bericht inspreken of berichten afluisteren? Klik hier voor voicemail instructies

Voicemail aan en uitzetten

Voicemail aan of uit zetten? Bericht inspreken of berichten afluisteren? Klik hier voor voicemail instructies

Wat is onbeperkt bellen?

Met onbeperkt bellen belt u voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, en eventueel naar een hoop internationale bestemmingen (afhankelijk van het gekozen abonnement). Let op, er is altijd een fair use policy van toepassing, om misbruik tegen te gaan. Meer informatie over onbeperkt bellen

Online selfcare

Met de online selfcare kunt u 24/7 uw zaken online regelen. Doorschakelingen, voicemail, betalingen doen of facturen downloaden. Klik hier om in te loggen

Handleidingen toestellen aanvragen

U vindt de handleidingen in de selfcare interface. Met de online selfcare kunt u 24/7 uw zaken online regelen. Doorschakelingen, voicemail, betalingen doen of facturen downloaden. Klik hier om in te loggen

Storing

Storing binnenkomende telefonie?

Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met onze servicedesk.

Haperende gesprekken?

Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met onze servicedesk.

Storing uitgaande telefonie?

Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met onze servicedesk.

Internet & PIN

Internet storingen

De meeste storingen zijn eenvoudig op te lossen. Klik hier voor een aantal stappen wat u kunt doen om uw internet verbinding te herstellen.

Welk internet adviseren wij?

Geen zin om van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Neem dan een internet verbinding van uw telefonie leverancier. Klik hier voor onze internet verbindingen en snelheden

Internetsnelheid: Postcode Check

Direct weten welke internet snelheden wij kunnen leveren op uw adres? Doe de postcode check! Klik hier voor onze internet verbindingen en snelheden

Administratief & Financieel

Automatische incasso

Redworks werkt enkel met automatische incasso. Wij houden de kosten en overhead graag laag, waardoor de klant profiteert van een superieure dienst tegen een zeer laag tarief. Daarom verwerken wij bankbetalingen niet handmatig.

Aanmaning ontvangen

Heeft u een aanmaning ontvangen? Neem dan direct contact met ons op! Indien nodig kunnen wij een betalingsregeling met u treffen. Doet u niets, dan wordt de vordering onverwijld overgedragen aan onze incasso partners. Tel: 088-2220444

Bankgegevens Redworks

Ons rekening nummer / IBAN is NL56RABO0107926679 t.n.v. REDWORKS B.V. te Maastricht

Andere vraag stellen

Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Administratief & Contract

Algemene Voorwaarden

Op al onze diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Verhuizen

Gaat u verhuizen? Geef uw verhuizing tijdig door! Vul het contact formulier in voor assistentie.

Abonnementen wijzigen

Wilt u een wijziging aanbrengen in uw abonnementen? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Contractsovername aanvragen

Wilt u het contract overdragen aan een andere rechtsvorm of ander bedrijf? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Opzeggen

Bent u niet tevreden en wilt u opzegge? Wat jammer. Wij helpen u graag met uw probleem. Vul het contact formulier in voor assistentie.

Administratief & Overig

Factuur per post

Wij houden de kosten en overhead graag laag, waardoor de klant profiteert van een superieure dienst tegen een zeer laag tarief. Daarom sturen wij geen facturen per post. U ontvangt alle facturen per E-Mail (eenmalig), of u kunt deze downloaden in de my.redworks selfcare interface

VoIP Prijslijst

Nieuwsgierig naar onze prijzen? De laatste prijslijst vindt u hier. De laatste prijslijst vindt u hier.

Andere vraag stellen

Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Overig

Privacy Statement

Voor het aanmaken van offertes, of het verwerken van bestellingen verwerken wij uw persoonsgegevens. Wij gaan hier voorzichtig mee om. Meer informatie vindt u in ons privacy statement

Partnerprogramma

Redworks werkt met partners in het hele land. Bent u zelf een ICTer of levert uw onderneming ICT dienstverlening en wenst u een samenwerking aan te gaan? Klik hier voor meer informatie over ons partner programma.

Nieuws

Het laatste nieuws inzake onze onderneming en dienstverlening, vindt u op onze nieuws pagina

Bestelling aanvragen

Bent u een bestaande klant? Log dan in op Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag.
my.redworks en klik op bestellen.

Wilt u zich aanmelden als (nieuwe) klant?
Vraag dan hier een offerte aan.

Andere vraag stellen

Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Klacht indienen

Heeft u een klacht over onze dienstverlening of een van onze medewerkers? Wij helpen u graag.
Vul het contact formulier in voor assistentie.

Heeft u vragen of wilt u een offerte opvragen?