Aanmaning gekregen?

Een aanmaning gekregen, en nu?

 

Heeft u een aanmaning van ons gekregen? Dat kan indien u ons niet heeft gemachtigd om de facturen automatisch te incasseren, of omdat wij van de bank de melding hebben gekregen dat deze automatische incasso is mislukt.

 

Geen nood. Iedereen kan wel eens iets vergeten: Daarom kost een eerste aanmaning u dan ook niets. Wij vragen u dan z.s.m. de factuur te voldoen.

 

 

Tweede of derde aanmaning gekregen met extra kosten?

 

Nadat u van ons een eerste aanmaning heeft ontvangen en wij nog geen betaling van u hebben mogen ontvangen, zult u van ons een tweede en misshien zelfs derde aanmaning ontvangen.

 

Hier zijn kosten aan verbonden. Waarom? Omdat deze aanmaningen handmatig en per post door onze medewerkers verstuurd worden. Een derde aanmaning wordt door ons uit handen gegeven en verder afgewikkeld door een advocaten kantoor.

 

Waarom zijn wij zo streng? Omdat wij van mening zijn dat u iets van ons mag verwachten: een uitmuntende service en dienst van uitstekende kwaliteit. Maar, wij verwachten dan van u dat u ook netjes aan uw (betalings)verplichting voldoet.

 

Verwacht u betalingsproblemen? Meldt dit dan op tijd bij onze administratie. Zij kunnen dan een regeling met u treffen.