Automatische Incasso

Optimaal werken en geld besparen

 

Om de prijzen laag te houden, moeten wij de kosten zo veel mogelijk beperken.

 

Wij hebben veel middelen geïnvesteerd om onze systemen volledig te automatiseren.
Automatiseren van de facturatie is een effectief middel om de kosten zo laag mogelijk te houden van uw administratie, maar ook die van ons en honderden andere klanten. Redworks betaalt haar rekeningen ook via de automatische incasso. Op deze manier kunnen we onaangename discussies over openstaande bedragen, het sturen van herinneringen en aanmaningen met z'n allen voorkomen.

 

Wij vragen daarom van onze klanten om ons een machtiging tot automatische incasso te verlenen. Omdat dit proces volledig automatisch gaat, hoeven wij geen onnodige kosten te maken voor extra administratie: Daarom kunnen wij u ook zo'n scherpe tarieven bieden!

 

Daarbij hoeft u zich niet elke maand druk te maken over het betalen van de facturen! U krijgt in het begin van de maand automatisch de gespecificeerde nota's per e-mail toegestuurd. Enkele dagen later zal het bedrag dan automatisch van uw rekening worden afgeschreven.

 

De rekening kunt u ook 24/7 in real time  bekijken op my.redworks. Om in te loggen gebruikt u een uw eigen wachtwoord en login naam. Heeft u nog geen inlogcodes? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

 

 

 

Hoe verstrek ik een machtiging?

 

Download het onderstaande formulier en retourneer dit formulier volledig ingevuld (bij voorkeur in blokletters) aan onze administratie.

 

Per post:

Redworks B.V.

t.a.v. administratie

Postbus 777

6200 AT Maastricht

 

Per fax:

088-2220445

 

Gescand per E-Mail:

administratie@redworks.nl

 

>> Formulier machtiging automatische incasso