U heeft gehoord over VoIP maar u weet niet precies wat het is, doet of waarom het voor uw bedrijf interessant zou kunnen zijn. Eenvoudig leesbare VoIP info over “Wat is VoIP“
Redworks levert veelzijdige functionaliteiten van een geavanceerde online telefooncentrale op uw locatie. Een centrale vanuit the cloud! Lees meer over de Hosted VoIP Telefooncentrale functionaliteiten.
Een SIP Trunk, vertaald “SIP” (spraak via internet, VoIP) en “Trunk”(verbinding) verbindt uw ISDN telefooncentrale (via internet en modem) met het openbare telefonienetwerk. Deze telecommunicatie techniek wordt door grotere bedrijven gekozen als alternatief voor ISDN. Lees meer over SIP Trunking.
Lees hier meer informatie over nummerbehoud.
Hoe werkt een overstap naar VoIP? Redworks regelt de overstap voor uw bedrijf snel en professioneel: U kunt ook overstappen met behoud van uw huidige nummer. Dit noemen wij een nummerportering.
Om met VoIP te kunnen bellen, heb je VoIP apparatuur nodig. In beginsel kun je alle apparatuur die SIP compatibel is gebruiken, maar check wel even onze Hardware Compatibility List! Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur.
Om met VoIP te kunnen bellen, heb je VoIP apparatuur nodig. In beginsel kun je alle apparatuur die SIP compatibel is gebruiken, maar check wel even onze Hardware Compatibility List! Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur.
Je kunt je oude telefooncentrale makkelijk omzetten met een VoIP converter. Check onze Hardware Compatibility List voor aanbevolen apparatuur. Bekijk hier alle aanbevolen VoIP apparatuur.
Wil je onze dienstverlening eerst testen voordat je hem bestelt? Dat kan! We bieden je een week lang de mogelijkheid om gratis de gesprekskwaliteit te testen. Vul onderstaand formulier in om een test account aan te vragen. Vraag vandaag nog uw gratis VoIP demo account aan naar aanleiding van uw offerte aanvraag.
In beginsel is onze VoIP telefonie oplossing plug and play en kunt u deze zelf eenvoudig installeren. Toch hulp nodig, of vragen over hoe nu verder? Lees hier meer.
Heeft u een probleem of vraag? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Hoe werkt een overstap naar VoIP? Redworks regelt de overstap voor uw snel en professioneel: Lees hier meer informatie over nummerbehoud. Wil je onze dienstverlening eerst testen voordat je hem bestelt? Dat kan! We bieden je een week lang de mogelijkheid om gratis de gesprekskwaliteit te testen. Vul het
Wij dragen er zo goed mogelijk zorg voor dat u ten alle tijde gebruik kunt maken van onze telecom service. Onze zakelijke telecom helpdesk staat u van 09:00 tot 17:00 te woord voor telecom support. Voor alle spoedige situaties, zoals een algehele telefonie storing kunt u ons 24/7 bereiken. Onze zakelijke helpdesk zorgt ervoor dat het probleem snel wordt opgelost.
Is telefonie kritisch voor uw bedrijf? Kunt u het zich niet permitteren om ook maar een minuut uit te lucht te zijn? Dan zit u bij ons goed! Met ons multi-redundant netwerk bieden wij een hoge beschikbaarheid. Wilt u desondanks 24/7/365 kunnen bouwen op technische ondersteuning van een Redworks medewerker, overweeg dan een 24u SLA.
Redworks telecom zakelijk levert B2B telecom services, die zijn afgestemd op de behoeften van goedkoop bellen met een volwaardige en complete telecom oplossing. Zakelijke telecom vereist een hoogwaardiger netwerk en service, waarmee storingen tot een minimum beperkt moeten worden. Redworks heeft alle noodzakelijke technische aspecten rondom de telecom service naar behoren ingericht.
Redworks doet haar uiterste best om een hoogwaardig redundant netwerk en een hoogwaardige dienstverlening zonder onderbreking te leveren. Dit doen wij standaard, zonder meerprijs. Mocht er onverhoopt toch iets binnen ons netwerk gebeuren, dan doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u en alle andere klanten op te lossen. Zijn er problemen bij u op locatie? Dan is onze ondersteuning op basis van best effort. Wij geven geen garanties af op netwerken en installaties van derden. U kunt hier geen rechten aan ontlenen. Voorts is het mogelijk dat wij voor onze adviezen kosten in rekening brengen. Wij zullen u hiervan van te voren op de hoogte stellen.
Het telefonieplatform in Nederland is meervoudig redundant, d.w.z. dubbel uitgevoerd. Bij calamiteiten zal het A-netwerk tussen de 1-10ms overschakelen naar ons B-netwerk. Hiermee kunnen wij u de hoogst mogelijke up-time garanderen. Wij zijn trots op de hoge kwaliteit en up-time van onze netwerken. Deze zijn volledig in eigen beheer en geo-redundant uitgevoerd. Dit is uniek, wat het leveren van de beste VoIP kwaliteit tot ons specialisme maakt!
Redworks beknibbelt niet op kwaliteit: onze klanten worden gehost op een PortaSwitch Procinctus Class 5 Platform. Hiermee bereiken wij de hoogste classificatie voor telecomdiensten. Het platform is in tweevoud gehuisvest in Europese datacenters: Dataplace in Alblasserdam (Zuid-Holland) en GlobalSwitch in Amsterdam en een extra monitoring service in Canada. Dit tilt de beschikbaarheid naar een superieur niveau. “GlobalSwitch” wordt veel gebruikt voor connectiviteit. Hier zijn alle grote Carriers ondergebracht. We hebben al meervoudige redundantie en nu dus ook geo redundantie.Alle essentiële onderdelen zoals stroomvoorziening, koeling, brandpreventie en monitoringsystemen zijn tevens dubbel uitgevoerd.
U moet onverwachts even weg, maar wilt toch bereikbaar blijven? Dat kan! Klik hier voor doorschakel instructies.
Voicemail aanzetten of uitzetten? Of wilt u de voicemail wijzigen of een bericht inspreken of afluisteren? Klik hier voor voicemailinstructies.
Met onbeperkt bellen belt u voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, en eventueel naar een hoop internationale bestemmingen (afhankelijk van het gekozen abonnement). Let op, er is altijd een fair use policy van toepassing, om misbruik tegen te gaan. Meer informatie over onbeperkt bellen.
Met de online selfcare kunt u 24/7 uw zaken online regelen. Doorschakelingen, voicemail, betalingen doen of facturen downloaden. Klik hier om in te loggen.
U vindt de handleidingen in de selfcare interface. Met de online selfcare kun u 24/7 uw zaken online regelen. Doorschakelingen, voicemail betalingen doen of facturen downloaden. Klik hier om in te loggen.
Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met onze servicedesk.
Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met onze servicedesk.
Geen zin om van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Neem dan een internetverbinding van uw telefonie leverancier. Klik hier voor onze internetverbindingen en snelheden.
Direct weten welke internet snelheden wij kunnen leveren op uw adres? Doe de postcode check! Klik hier voor onze internetverbindingen en snelheden.
Redworks werkt enkel met automatische incasso. Wij houden de kosten en overhead graag laag, waardoor de klant profiteert van een superieure dienst tegen een zeer laag tarief. Daarom verwerken wij bankbetalingen niet handmatig.
Heeft u een aanmaning ontvangen? Neem dan direct contact met ons op! Indien nodig kunnen wij een betalingsregeling met u treffen. Doet u niets, dan wordt de vordering onverwijld overgedragen aan onze incasso partners. Tel: 085 029 .97 94
Ons rekeningnummer / IBAN is NL 56RABO0107926679 t.n.v. REDWORKS B.V. te Maastricht.
Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Op al onze diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Onze algemene voorwaarden vindt u hier.
Gaat u verhuizen? Geef uw verhuizing tijdig door! Vul het contactformulier in voor assistentie.
Wilt u een wijziging aanbrengen in uw abonnementen? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Wilt u het contract overdragen aan een andere rechtsvorm of ander bedrijf? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Bent u niet tevreden en wilt u opzeggen? Wat jammer. Wij helpen u graag met het oplossen. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Wij houden de kosten en de overhead graag laag, waardoor de klant profiteert van een superieure dienst tegen een zeer laag tarief. Daarom sturen wij geen facturen per post. U ontvangt alle facturen per E-Mail (eenmalig), of u kunt deze downloaden in de my.redworks selfcare interface.
Nieuwsgierig naar onze prijzen? De laatste prijslijst vindt u hier.
Heeft u een probleem of een vraag? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.
Voor het aanmaken van offertes, of het verwerken van bestellingen verwerken wij uw persoonsgegevens. Wij gaan hier voorzichtig mee om. Meer informatie vindt u in onze privacystatement.
Redworks werkt met partners in het hele land. Bent u zelf een ICT’er of levert uw onderneming ICT dienstverlening en wenst u een samenwerking aan te gaan? Klik hier voor meer informatie over ons partnerprogramma.
Het laatste nieuws inzake onze onderneming en dienstverlening vindt u op onze nieuwspagina.
Bent u een terugkomende klant? Log dan in in de online omgeving en klik op bestellen. Bent u een nieuwe klant? Dan kunt u hier een offerte aanvragen.
Heeft u een probleem met een van onze diensten, een klacht of een vraag over een van onze diensten? Wij helpen u graag. Vul het contactformulier in voor assistentie.